21 באוק׳ 2007

אז איך זה לעבוד בגוגל?


אנשים שואלים אותי "איך זה לעבוד בגוגל?"
ואני עונה "תראה זה... תשמע זה... זה בדיוק..."
ואחרי שעניתי על השאלה הזו כבר כמה עשרות פעמים והבנתי שכמו שאומרים אצלנו it doesn't scale החלטתי שיותר קל לכתוב בלוג.
אז היר יו גו - בלוג בעברית, עם קורטוב לועזית, על החיים בגוגל, לפחות מהזווית שלי. להנאתכם.

תשובה אחת שאני לפעמים נותן זה "בשביל אנשים שאוהבים תכנה, זה כמו ילד בחנות צעצועים - יש כל כך הרבה במה לשחק!"
אז אני מודה שזה קצת גיקי ושתכנה זו בסה"כ עבודה ושלא אמורים להנות מזה, אבל מסתבר שאני שייך לקבוצה קצת ביישנית, קצת מופנמת, שלא שומעים עליה בחדשות ורק לפעמים הם מדברים בקול רם בבלוגים, אבל יש קבוצה כזו של אנשים שאוהבים תוכנה. אנשים סקרנים שאוהבים ללמוד דברים חדשים ומקבלים קיק מללמוד שפה חדשה (ולא טבעית) או לקרוא על איזה מנגנון מתוחכם לטיפול ב exceptions או משהו דומה. כן כן, יצאתי מהארון באופן רשמי - אני רן ואני אוהב תוכנה! (ואתם במקהלה "we love you, Ran")

אז כדי להמשיך את הסאב טקסט, שמי רן, חי בחיפה ועובד במרכז הפיתוח של גוגל בחיפה.
מזל שיש שניים כאלה בישראל - אחד בחיפה ואחד בתל אביב, כך שאפשר לכתוב בלוג על גוגל בעברית. מזלטוב בלוג יקר שלי, זה עתה נולדת.
אני עובד בגוגל כמעט שנה, והאמת - שדי מגניב פה. (זה טיזר להמשך)

אז בהמשך תראו, מאת כתבינו בשטח, רשמים מיד ראשונה על גוגל חיפה, אולי גם תל אביב (גם שם אני מבקר מדי פעם) וגוגל בכלל - והכל בעברית (סוף סוף מצאתי נישה להשתחל בה :-)
שלום.

3 תגובות:

Tomer Cohen אמר/ה...

תתחדש.

איך אמרת שמתקבלים לעבודה בגוגל?

Unknown אמר/ה...

כרגע בתהליך עם גוגל, ושאלתי את עצמי מה הם לעזאזל עושים שם בחיפה. אז עכשיו יש לי איזה מושג.

:)

יובל.

Ran Tavory אמר/ה...

איך מתקבלים
כאן