2 בנוב׳ 2008

סיכום יום מפתחים

יום המפתחים עבר בשלום ונראה שבהצלחה מרובה, לפחות אם שופטים לפי התורים לקפה. אני נהניתי, בכל אופן. פגשתי חברים מהלימודים, מעבודות קודמות, עמיתים לעט, החכמתי במעט ושתיתי הרבה קפה, למרות התור.
מה שהתחיל בהשכמה לא אנושית, המשיך בנסיעה ברכבת צפופה שלא תבייש אף עיר גדולה בהודו (ישבתי בערך על הברכיים של הנהג) והסתיים בשני פקקים ברצף על כביש 6 טמן בחובו תענוג לא קטן. יום המפתחים היה מאורגן למופת ובטוב טעם. שיחות מעניינות, דוברים לעניין, מינגלינג במידה (הי, קיבלתי 2 כרטיסי ביקור - מי היה מאמין שעוד עושים את זה?) ותקשורת ווירלס שאיכזבה פחות מהצפוי.
רשמתי 124 טוויטים (באנגלית) ואני מקווה שהם יהיו לעזר למי שלא יכל להגיע. כאן הם מסודרים בסדר כרונולוגי וזה הטוויטר שלי אם רוצים לראות הפוך ;-)
אני מקווה שבקרוב יהיה וידאו ואפרסם כאן ברגע שאדע.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש חדש לגבי הוידאו?
(אני רוצה להשלים את ההרצאות שפיספסתי...)

תודה

Ran Tavory אמר/ה...

עוד אין וידאו אבל הבטיחו לי שזה בעבודה ואני אפרסם ברגע שאדע