1 בדצמ׳ 2008

כמה נפלא שבן זוגך הוא בלוגר - יומנה של פולניה


פוסט זה נכתב ע"י אפרת, בת זוגו של רן ובהשראת 10 סימנים שאת נשואה לבלוגר

בתור קוראת סמויה (אך מדרגת פוסטים קבועה) רציתי לשתף אתכם בכמה סיבות לכך שאנחנו , בנות זוגן של הבלוגרים, צריכות להיות מאוד מרוצות מהתחביב שלהם..



קל להיות האישה התומכת - כאשר כל מה שנדרש ממך הוא להיכנס פעם ביום לבלוג, להשקיע כמה דקות קריאה ואולי ללמוד איזו מילה חדשה , כמובן לדרג מיד את הפוסט האחרון שלו בציון 5 "חשבת שהפוסט היה מצוין" ברור! אפילו שלא הבנתי ממנו חצי מילה..
בערב בבית נסי לשלב את המילים החדשות שלמדת אל תוך משפט שגרתי אך פילוסופי לכאורה , משהו כמו "מאמי אתה חושב ש ZBB הוא מדד טוב לרמת ההנדסה של חברה?" במידה והוא ינסה לפתח את הנושא קצת יותר תיזכרי שיש לך משהו על האש או שקבעת עם חברה ואת חייבת לרוץ.
אם את רוצה להיות ממש האישה התומכת לשנת 2008, פני לך איזו שבת בבוקר וכתבי פוסט נחמד לבלוג שלו
בכל זאת - לכמה נשים כבר מחמיאות חצאיות קצרצרות ופונפונים ?

יש לו חברים נפלאים - בעיקר כיוון שאת רובם את לא מכירה ולא רואה, הם לא מפזרים לך קליפות של גרעינים בסלון ואת לא צריכה לחייך ולהגיד להם כמה את שמחה שהם באו לראות אצלכם את המשחק ולעודד את בני סכנין בדרכם לליגה, הם גם לא מתקשרים ומציעים לכם לעשות מפגש עם הנשים בשיפודי התקווה בצהרי יום שישי להחלפת החוויות מצליחת הכנרת 2002.

זה תחביב בטוח - יש אנשים שמטפסים על הרים ,יש אנשים שצונחים מגבהים ,יש אנשים שרוכבים על סוסים ויש כאלה שגומאים מרחקים. אבל הגבר שלך יושב רוב הזמן בסלון מחובר למחשב הנייד שלו, כל עוד הרשת עובדת בצורה תקינה וקטיושות לא נופלות על הבית אל דאגה- הוא לא הולך לשום מקום.
אז אם גם בך יש גנים פולניים במינון כזה או אחר את יכולה להיות רגועה, הוא לא יחזור בקרוב חבול ופצוע מטיול אופניים, הוא לא מנסר לעצמו אצבעות תוך כדי בניית רהיטים ולא חוטף מכות כי התיישב ביציע הלא נכון רק כי הוא עיוור צבעים.

זה תחביב זול מאוד - כל עוד דאגת שיהיה בבית חיבור אינטרנט רחב-פס , מחשב נייד ו router (אישה תומכת כבר אמרתי? ) הוא לא צריך עוד שום דבר, מה שמשאיר לך את כל הכסף שיכול היה להית מושקע בציוד גלישה יקר, אופניים, אופנוע או מנוי לליגת העל, כל כולו לשופינג עם החברות שלך .
הוא ככל הנראה בכלל לא ישים לב שנעדרת לכמה שעות מהבית וכל שעליך לעשות הוא להכניס את השקיות הביתה דרך המרפסת, להוריד את התוויות וללבוש כאילו כלום לא קרה, במקרה והוא ישים לב שמשהו השתנה את תמיד יכולה לפתוח בשיחה על כמה מעניין היה הפוסט האחרון שכתב.

תמיד יש נושאי שיחה במפגשים משפחתיים - אם הצלחתם לשכנע את המשפחה שהם חייבים לקרוא את הבלוג הרווחתם נושאי שיחה חדשים לכל מפגש משפחתי, כך אולי תצילחו לחסוך מעצמכם את העדכון האחרון על דודה ברכה ששכחה את השיניים שלה באיזו מסעדה ואת התוכניות של אמא שלו לתפריט ליל הסדר שיהיה בעוד שלושה חודשים.
במקרה שתרצי לפתח קצת יותר אקשן צייני בפני ההורים שלו כבדרך אגב, שהם יכולים לראות באינטרנט את ההרצאה האחרונה שהוא העביר בטכניון, את יכולה רק לדמיין מה יקרה כשאמא שלו תבין שכל העולם יודע שהבן שלה מעביר קורס בטכניון ורק היא לא.

אל דאגה את תמיד מחוברת - נסעתם לתל אביב ולא מצאתם את המסעדה? חפצה נפשך במתכון למקלובה? את בנסיעת עסקים ורוצה לדעת איפה החנות הקרובה של ה Body Shop? היי בטוחה שאתם תמיד מחוברים, לא משנה איפה תהיו ומה תעשו הבלוגר תמיד יידע איך להשיג את האינפורמציה בקלות וביעילות, וגם אם זה קשה הוא לא נשבר בקלות, מידי פעם תני לו אתגרים קטנים כמו "מאמי שמעתי שיש איזו תערוכה מאוד מעניינת של אומן זכוכית ביהוד" והוא כבר יטפל בשאר.

וכמובן, שאם במקרה זכית לבלוגר יקר כמו שלי, כל אלה ממש לא חשובים כי את יודעת היטב שאת הכי ברת מזל בעולם שיש לך אותו.

תגובה 1:

איל אמר/ה...

כל הכבוד. הצלחת בפוסט אחד לכתוב יותר מלים מכל הפוסטים של רן ביחד. שימי לב שדירגתי לך את הפוסט עם 5 כוכבים, אז זה יחסוך לך פיברוק-דירוג אחד.