31 בינו׳ 2008

אני בטכניון

בהתרגשות גדולה אני שמח לבשר שבקרוב מאוד אני הולך ללמד קורס בטכניון, בשיתוף עם סגל הפקולטה.
הקורס מיועד לסטודנטים לתואר שני או ראשון בשלב מתקדם של הלימודים (שנה 3 או 4) בפקולטה למדעי המחשב והנושא שלו יהיה שפות מעניינות כגון JavaScript (שפה מתורגמת המשתמשת במנגנון ה prototype ו closures) וטכנולוגית הגאדג'טים (חפיצים בעברית, הייתם מאמינים?) של iGoogle.
אני אעביר מספר הרצאות בנושאים אלה, חלקן תאורתיות וחלקן קצת יותר ישומיות ומרצה מהפקולטה יעביר הרצאות תאורטיות נוספות.
אני מאוד מתרגש לקראת הקורס כיוון שבהיותי סטודנט בפקולטה תמיד היתה שמורה לי פינה חמה בלב לאפשרות שיום אחד אחזור לשם בתור מרצה.

אם יסתייע נצלם את ההרצאות ונפרסמן ב youtube ואז כולם יוכלו לראות איך אני נראה במציאות (וללמוד את הקורס). רק צריך לזכור להסתרק ולהתגלח בבוקר...
זה, דרך אגב, ה 20% שבחרתי לי לעת עתה - ללמד בטכניון.





אין תגובות: