1 בינו׳ 2009

נמצא - הפודקאסט העברי הראשון

לפני שבועות מספר פירסמתי את הפוסט דרוש: הפודקאסט העברי הראשון שבו שאלתי איפוא אפשר למצוא פודקאסט ישראלי, בעברית על עולם התכנה והאינטרנט, משהו בסגנון stackoverflow או TalkCrunch רק בעברית ועל התעשייה בישראל.
כתגובה לפוסט קיבלתי כמה תגובות על פודקאסטים מעניינים וביניהם רציתי לציין לחיוב את הפודקאסט עושים הסטוריה עם רן לוי, אבל לצערי לא מצאתי את מבוקשי. לא מצאתי פודקסט ישראלי על עולם התכנה הישראלי.
בעקבות פוסט זה קיבלתי פניה מאורי להב - למה שלא נעשה פודקאסט משלנו?!!! אז ללא שהות (כמה שבועות...) הרמנו שנינו את הכפפה והתחלנו במרץ בבניית הפודקאסט הראשון שלנו: רוורס עם פלטפורמה!!!
בהזדמנות חגיגית זו אנו משיקים את השידור הראשון של הפודקאסט רוורס עם פלטפורמה (http://www.reversim.com) שבו אנו הולכים לדבר על עסקי התכנה - כלים, סביבות פיתוח, קוד פתוח, מסדי נתונים, שרותי אינטרנט וכו'. זה פודקאסט טכני שקהל היעד שלו הוא בעיקר מפתחי תכנה. רוב הזמן נהיה רק שנינו לבדנו מדברים על רשימת נושאים שהוכנה מראש, פעם בשבוע, חצי שעה, אבל אנו גם נשמח לארח דוברים ומרואיינים חיצוניים. אם יש לכם משהו מעניין להגיד, אם אתם מומחים באיזשהו תחום ורוצים לתרום נשמח לשתף. אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשלוח אלי (ran את reversim נקודה קום) או אל אורי (ori את reversim נקודה קום) או להשאיר הערות בבלוג זה או ברוורסים. ואם אתם רוצים לדעת מה מקור השם רוורס עם פלטפורמה כדאי שתשיגו לעצמכם איזה iPod ותתחילו להאזין - שם כל הסודות נחשפים ;-)
אורי ואני מקווים שתהייה האזנה נעימה ונשמח לקבל תגובות.

אין תגובות: