22 בינו׳ 2009

פודקאסט מספר 4 של רוורס עם פלטפורמה

בפודקאסט מספר 4 של רוורס עם פלטפורמה יש לנו אורח - פרנק סמדג'ה.
ביחד עם פרנק דיברנו על אנשי תכנה.
סיפרנו, כל אחד, על איך הוא התחיל את כל סיפור התכנה שלו.
סיפורי האימה של פרנק וה- EMACS .
אורי והמפתח של המסופים בקיבוץ.
רן והסינקלר. או... מזיפ ועד... ZIP .
פרנק סיפר על שיטת סמדג'ה לסיווג אנשי תכנה. מרוב עצים לא רואים את היער.
אנשי תכנה וניהול - מי מתאים למה.
איך אנחנו בתור מנהלים בעולם התכנה.
דיברנו על אנשי תכנה בעיתות משבר - כמו המשבר הנכחי.
הזכרנו את האנשים ש"נושמים תכנה".

לצערנו יש לנו בעיות עם שירות שמירת קבצי השמע ולכן העלינו אותו למקום זמני אחר. אם אתם מכירים שירות טוב לאיכסון הקבצים - תזרקו איזה טיפ.

דבר נוסף. את הפודקאסט אנחנו מקליטים לטובתם של כלל "אנשי התכנה העבריים" - אם אתם בלוגרים, נשמח אם תפיצו את השמועה שיש פודקאסט כזה ואם אתם נהנים ממנו אז גם המלצה תתקבל בברכה :)

תודה לפרנק - היה כיף ולהתראות בפעם הבאה.

3 תגובות:

Yaron Naveh (MVP) אמר/ה...

היה מעניין מאוד, מחכה לבאים.

ורק שאלה אחת: בנגן שלי הפודקסט שלכם מופיע ברשימת ה- songs בניגוד לפודקסטים אחרים שמופיעים ברשימת podcast. יכול להיות שזה מידע שאתם יכולים להוסיף לקובץ כשאתם יוצרים אותו?

Ran Tavory אמר/ה...

הי ירון, אני אנסה לברר מה הבעיה. בנגן שלי הוא מופיע ברשימת ה פודקאסטים כמו כל האחרים ולא בתור שיר.
יכול להיות שהדרך שבה הוספת את הרסס של הפודקאסט הזה היא שונה מהאחרים?
אני משתמש באיי-טונס על מק. במה אתה?

Yaron Naveh (MVP) אמר/ה...

אני משתמש ב- Sansa של SunDisk (אל תתחיל אפילו...)

השיטה כאן היא לא להגדיר rss אלא פשוט לשפוך את הקובץ למכשיר (בין אם הוא שיר או פודקאסט). וכאמור בפודקאסטים אחרים המכשיר מזהה אותם ככאלה באופן אוטומטי.