18 באוק׳ 2008

מה חדש ב iGoogle ו Google Reader

קוראים ותיקים של הבלוג בוודאי זוכרים ששמורה לי פינה חמה בלב לשני המוצרים iGoogle ו Google Reader.
Reader היה פרוייקט 20% הראשון שלי בגוגל, שבו מימשתי תמיכה בעברית וב BiDi באופן כללי. זה היה כבר לפני איזה שנה וחצי אבל חתיכות קוד שלי עדיין מתרוצצות בין שרתים לדפדפנים וטלפונים. מעבר לתרומתי הצנועה אני גם משתמש נאמן של Reader. בזמן האחרון אני משתמש בעיקר ב iPod Touch החביב שלי כדי לקרוא רססים. אני חושב שהתמיכה של Reader בכל כך הרבה פלטפורמות זה דבר נפלא.
וזו היתה הרמה עצמית להנחתה כיוון שזה עתה קראתי על שילוב של Reader בפלטפורמה נוספת: iGoogle
iGoogle הוא תחביב צדדי שלי, אפשר לומר עוד 20%. בעבר לימדתי קורס בטכניון בנושא (ואולי גם בעתיד) שהיה מאוד מוצלח, ובנוסף טסתי לאפריקה ולימדתי סמינר בנושא במספר אוניברסיטאות, מה שמאוחר יותר התפתח להיות תחרות כתיבת חפיצים.
iGoogle יצא זה עתה עם גירסא חדשה ובה, בין השאר קיימת תמיכה אינטגרטיבית ב Reader. כלומר - שני חברים שלי התחתנו! מזלטוב, איזה כיף!



2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ב igoogle אני פחות משתמש, אבל הרידר הוא אחד הכלים האהובים עלי.
עם זאת יש כל כך הרבה דברים שהייתי שמח לראות ברידר ולצערי הם לא מגיעים.

Unknown אמר/ה...

היי רן,

בתור משתמש רידר ואייפוד טאץ' הופתעתי לגלות שלפני שבועיים בערך השתנה הממשק של רידר לטאץ' כאשר הרושם הראשוני לא היה חיובי בלשון המעטה ותהיתי האם תוכל להאיר קצת אור על השינוי. בגרסה הקודמת הפריטים ברידר היו גדולים יותר ולכן היה קל ללחוץ עליהם ולחיצה ראשונה, כמו בגרסה הדסקטופית, פתחה את התקציר באותו מסך. בגרסה החדשה הפריטים צמודים אחד לשני ולחיצה על פריט פותחת דף חדש. התחושה היא שצריך ללחוץ על פריטים ברשימה עם קצה הציפורן, וזה משהו שלא זכור לי מהגרסה המקורית. היתרון המובהק של הגרסה החדשה היא שבחזרה לרשימת הפריטים אחרי קריאת תוכן בדף אחר, היא נשארת באותו מיקום ואינה מתפרפרשת בחזרה למצב ההתחלתי. זה היה משגע אותי כשהייתי גולל חמישים פריטים, חוזר ומגלה שאני צריך לדפדף חמישה דפים אחורה.

אמיר