10 באפר׳ 2009

לוח המשרות של רברס עם פלטפורמה


מזה מספר חודשים אורי ואני מקליטים פודקאסט לאנשי תכנה, רברס עם פלטפורמה. אנחנו נהנים מעצם העשייה ומהמפגש המעשיר עם האורחים שלנו, המאזינים והתגובות.
לאחרונה, עם התדרדרות מצב שוק העבודה החלטנו לעשות את שביכולתנו לסייע לאנשי תכנה מובטלים והקמנו את לוח המשרות של רוורס עם פלטפורמה.
לוח זה הוא שרות חינמי לחלוטין וללא כל התחייבות ומטרתו אחת: לשדך דורשי עבודה עם נותני עבודה. מה שמיוחד בלוח זה הוא שאני ואורי חושבים שיש הרבה שאלות שמעניינות דורשי עבודה בענף התכנה שאינן מקבלות מענה בלוחות המשרות הקיימים היום וזה מקשה על חיפוש העבודה ולכן כל מעסיק שמפרסם משרה מתבקש לענות על השאלון. מעבר לכך כיוון שהקהל שלנו מאוד ממוקד אנחנו מאמינים שביכולתנו לעשות שידוכים טובים. אז ללא שהיות מיותרות, מי שמחפש עבודה או מי שיש לו משרה להציע מוזמן לבקר את http://jobs.reversim.com נכון להיום יש כבר שלוש משרות פתוחות. תודה רבה לאדם מתן שלקח על עצמו את הפרוייקט הזה ועוזר לנו בבניית האתר.

אם מצאתם עבודה דרך הלוח אנא השאירו לנו הודעה או מייל - בטח נרצה לפרסם סיפורי הצלחה וגם להסיר את המשרה מהלוח.

מי שמחפש מהנדסי תוכנה מוצלחים- ניגש לאתר, ממלא את השאלון (בעברית או באנגלית) ושולח לאדם (שהתנדב לסייע במשימה החשובה הזו). משם אנחנו דואגים לפרסם אותה, לקדם אותה בבלוגים, בטוויטר וכמובן בפודקאסט.

בהצלחה לכולם ו... קדימה לעבודה.

אין תגובות: