8 באפר׳ 2008

יום מפתחים בגוגל חיפה - סיכום

יום המפתחים (או סמינר, כפי שהיו שהתעקשו לקרוא לו) עבר בשלום, ונראה שגם בהצלחה אם לשפוט ע"פ אחוזי ההתייצבות, וסליחה על השימוש בז'רגון המילואימניקי.
די הרבה אנשים הגיעו, נראה שיותר ממה שציפינו, אז זה סימן טוב.
אני מקווה שהיה מעניין. הספקתי לדבר עם כמה אנשים והמשוב חיובי בינתיים, אבל מי שמעוניין להשאיר תגובות בבלוג מוזמן ביותר. באמת מעניין אותי (אותנו) לדעת מה אתם חושבים.
לצעריֿ, לא הייתי במיטבי היום תודות לצינון קל שתפס אותי, אבל שרדתי גם את החצי שעה שדיברתי (באנגלית) על iGoogle.
היו שלוש שיחות טכניות: MapReduce, iGoogle, OpenSocial והיו גם מספר הדגמות של מוצרים, ונראה שגם הם משכו לא מעט תשומת לב.
פגשתי שם גם כמה מכרים וותיקים, אז גם זה היה נחמד.

לצערי, הודות לפאשלה שלי אין וידאו... לא דאגתי לטעון את הסוללה בזמן... בעסה.

מחכה לשמוע מכם מה אתם חושבים ואני מבטיח לעדכן שוב אם יהיה לי משהו מעניין.



4 תגובות:

glazik אמר/ה...

תודה היה מאוד מעניין!
רק נירא לי שכל הזמן שהינו שם היהנו יכולים לדבר אל MapReduce. נושא מאוד מעניין ומורכב.

אנונימי אמר/ה...

בחדר ה-Demo של Google Suggest היה מאוד מעניין לשמוע על ההטמעה של המוצר והאתגרים בנושא הספאם, קידום שאילתות ומשמעויות השימוש בגוגל סין וגוגל העולמי.

מבחינת המעברים בין המצגות אפשר להתייעל :)

ari אמר/ה...

The slides from the OpenSocial tutorial are available at www.slideshare.net/arileicht

אנונימי אמר/ה...

אשמח ליצור עמך קשר בנוגע לגאדג'טים והטמעה שלהם ב igoogle אנא אם תוכל שלח לי פרטי התקשרות לכתובת
contact-at-iwidget.co.il
תודה מראש