היום לא רק וירוסי-קיבה הם ויראלים, גם אתרי אינטרנט אוהבים להכתיר את עצמם בתואר זה. לכן שינסתי מותני ויצאתי לבדוק מה יותר מדבק: הסטטוס שלי במסנג'ר או הבלוג של שליו בן-ארי.
לצורך כך שיניתי את הסטטוס ב Gtalk לכתובת הבלוג: http://gbsheli.com וחיכיתי מספר ימים.
לצורך כך שיניתי את הסטטוס ב Gtalk לכתובת הבלוג: http://gbsheli.com וחיכיתי מספר ימים.
לאחר מספר ימים בדקתי בגוגל אנליטיקס את השינוי. ובכן, השינוי התבטא בעליה של בערך 100%. לא רע, אבל בהתחשב בכך שאף פעם לא עשיתי יחסי ציבור לבלוג, זה גם לא כל כך מרשים.
בשלב הבא כתבתי פוסט אורח בבלוג של שליו בן-ארי, חיכיתי מספר ימים ושוב בחנתי את התוצאות.
כעת השינוי היה של מאות אחוזים הרבה יותר מרשימים.
מסקנה: הבלוג של שליו יותר מדבק (או שלשליו יש יותר קוראים משלי יש חברים...)
הערה טכנית קלה: בבדיקה נספרו רק מבקרים באתר ללא המנויים לרסס של הבלוג, שהם בוודאי מרבית הקוראים הקבועים.
בשלב הבא כתבתי פוסט אורח בבלוג של שליו בן-ארי, חיכיתי מספר ימים ושוב בחנתי את התוצאות.
כעת השינוי היה של מאות אחוזים הרבה יותר מרשימים.
מסקנה: הבלוג של שליו יותר מדבק (או שלשליו יש יותר קוראים משלי יש חברים...)
הערה טכנית קלה: בבדיקה נספרו רק מבקרים באתר ללא המנויים לרסס של הבלוג, שהם בוודאי מרבית הקוראים הקבועים.
2 תגובות:
We love you Ran
אני מאד מקווה שאתה לא מתעסק שם במרקטינג. ;-)
הוסף רשומת תגובה